April

Våren är officiellt här. Blommor, solsken, härliga promenader och solglasögon. Jag verkligen älskar våren! Skulle behöva införskaffa mig ett par converse också så är jag tipptopp laddad inför resten av våren och den kommande sommaren. Nåväl, skulle behöva massa annat än skor också för delen. Behöver verkligen uppdatera min garderob. Får bli en shoppingrunda framöver med min lilla familj då lillan behöver massa nytt inför sommaren.
 
Idag då, en skön promenad i solen så klart och en vända hem till min syster får det bli. Annars väntar ju en massa annat skojigt framöver om inte annat påskhelgen och att pappan/sambon är hel ledig i 4 dagar. Sweet! Mycket mys och gos får det bli denna kommande helg.
 
 
 
 

Kommentarer
 Adine

Av någon anledning är det alltid på våren man inser att man behöver uppdatera garderoben :P Jobbigt men sant! Lycka till med shoppingen och ha en underbar dag!

2014-04-14 12:00:31
http://lundahlfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn

Mail

Blogg

Skriv

Spara uppgifter
Trackback