Det andas höst

Hej bloggvärlden! Här har det ekat tomt ett par dagar men har bara njutit av fina människors närvaro, Ikea besök, promenader, fikabesök hos svärföräldrarna och mycket tid tillsammans med min fina man. Har helt enkelt slöat och tagit det lugnt hela helgen. Har varit oerhört skönt, kan ju inte påstå att jag sover som jag borde på nätterna längre med en liten i magen som tar plats och gärna vill knö och buffa när jag vill sova ;) men ack så mysigt!
 
Idag är det grått och trist ute. Får hoppas att det spricker upp och att solen tittar fram så jag kan bege mig ut på en skön promenad, men om inte så får det bli en inne dag med lite fix och soffhäng. Nu ska jag äta frukost och ta tag i dagen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn

Mail

Blogg

Skriv

Spara uppgifter
Trackback