Fredag

God morgon bloggvärlden! Här ekar det tomt tycker jag. Har haft massor på to do listan kan jag säga. Hela denna veckan är uppbokad. Skönt att vara upptagen med roliga saker i och för sig men varför ska man ta allt på samma gång?! Har hittills i veckan hunnit med massor så nu i helgen är det lite lugnare tempo, skönt! Har bland annat hunnit tapetsera om i sovrummet, varit på möte och beställt barnvagn + bilbarnstol.
 
Blev så nöjd med sovrummet. Ljust och fräscht! Så nu kan jag äntligen hämta hem spjälsäng och skötbord och få iordning på bebis lilla hörna. Så kul att få piffa och fixa med skrutts alla saker, kläder och sånt
 
Nu ska jag ta och storstäda lägenheten och sen göra mig klar för att gå på marknad med familjen. Happy friday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn

Mail

Blogg

Skriv

Spara uppgifter
Trackback