Fredag

Ja men då vankas det helg redan, skönt! Idag tar vi en liten shoppingdag, lilla familjen. Måste handla lite smått till dopet och sen behöver jag en ny jacka. En mitt emellan. Har antingen vintejacka eller skinnjacka och känner nu att jag behöver ha nåt mitt emellan dessa. Lillan skulle också behöva få sig lite nytt i klädväg. Återstå att se om vi hittar nåt som faller i smaken. Annars känner sig loppan piggare och är sitt glada, vanliga jag igen efter vaccinationen i tisdag. Lite feber blev det och hon sov större delen av både tisdag och onsdag. Annars vankas det kalas och massa mys i helgen. Ganska så lugnt och skönt med andra ord.
 
Mycket inne tid med läsning och bebismys har det blivit denna vecka.
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn

Mail

Blogg

Skriv

Spara uppgifter
Trackback