13 januari

Hej måndag och ny vecka. Här har snön och minus graderna kommit under helger. Blev mycket ljusare ute och jag känner mig redan piggare, så nått positivt förde det med sig trots att det kom så där 2 månader senare än vad man egentligen ville. Här hemma rullar dagarna och veckorna i alla fall på. Alicia växer så det knakar, hon blir allt duktigare på att hålla upp nacken och har nu börjat "prata" lite grann. Blir alldeles varm i hjärtat när detta lilla knytet ligger och pratar och ler bredvid mig i sängen på morgonen
 
Nu är vi mitt uppe i dop-planering så emellan alla blöjbyten, matpauser och mys så planerar jag sakta men säkert dop. Så kul! Mycket som skall göras men med lite hjälp och stöd från familjen så ska vi nog ro detta i hamn så småningom :)
 
Nu måste jag fixa lite här hemma innan finbesöket dyker upp- fina syster yster och Thea
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn

Mail

Blogg

Skriv

Spara uppgifter
Trackback