Drömmar

Ops, nu blev det glest mellan inläggen igen. Har dock mycket på agendan vissa veckor så tiden räcker inte alltid till. Just nu är det rätt mycket planering runt dopet, kvalitetstid med familj och vänner. Sen allt det där vardagliga. Och så klart massa bebismys ❤

På tal om något helt annat så är det ju rätt känt att man inte direkt är stenrik när man har föräldrapenning men varför ska ALLTID det där nedrans köpsuget vara som värst när man inga pengar har?! Vill göra om och köpa nytt hela tiden känns det som. Just nu längtar jag tills jag kan få en egen hörna där jag kan få utlopp för min kreativitet och för mitt fotande.

Nåväl, drömma kan man ju alltid. Någon dag ska väl det också bli verklighet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn

Mail

Blogg

Skriv

Spara uppgifter
Trackback